יום ראשון, 19 בפברואר 2012

אמא, מזה מתכלה?


  • אתמול לקחתי את הילדים לשיחה, אמרתי שאני החלטתי לשפר את מצב כדור הארץ ואני צריכה את עזרתם הסתכלו עליי ולא הבינו את כוונתי. אנחנו ממחזרים יחד הרבה זמן מפרידים ניירות ובקבוקים. אמרתי להם שזה לא מספיק ושצריך לעזור יותר לכדור הארץ. סיפרתי להם, שהכדור מתמלא זבל.ירדן ,אישר לי וביקש ללכת לנקות את הדיונות מתישהוא.
    הסברתי להם על הפלסטיק וכמה הוא בשימוש בחיינו אבל הבעיה איתו שהוא לא בריא ולא מתכלה. מה זה מתכלה ?שאלה מעיין .הזכרתי לה שבמושב היינו לוקחות  את הזבל  לחברים שלנו לקומפוסטר שלהם ואז נראה לי שהבינה באמת את ההבדל בין זבל אורגני לפלסטיק.הראיתי להם תמונות של הרי זבל ונראה לי שהשתכנעו לקחת חלק מהמאמץ.

    היו להם הצעות נחמדות וסיכמנו  יחד שנקפיד יותר על הפרדת פסולת ,שימוש מופחת בשקיות ניילון ,לחסוך בחשמל,ללכת יותר ברגל או לרכב על אופניים כדי לא לזהם את האוויר
    אז התחלנו בקטן במקלחת -אוטוטו נגמר הסבון הנוזלי כמובן בבקבוק פלסטיק -עוד אכתוב עליו בהמשך וקניתי לכל אחד מהם ספוג צבעוני אישי כדי שהסבון המוצק יקח את מקום הנוזלי ,גם בריא יותר וגם חסכוני
     השינויים הם  אומנם קטנים אבל כל כך משמעותיים ,אני חושבת שצריכות  שתי סיבות  עיקריות  כדי לגרום לי לשנות משהו בחיי :אקולוגי -בריאותי  או אקולוגי -חסכוני או בריאותי -חסכוני 







    הלימוד הוא יותר כייפי דרך משחק -הנה משחק נחמד על הפרדת זבל 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות