יום שלישי, 22 בינואר 2013

קוסמטיקה טבעית בבית - פינוקים לפנים

את האמת, אני כבר לא מאמינה לשום חברה, נהייתי סקפטית בכל. קצת עצוב מצד אחד, מצד שני זה מביא אותי למקום בו אני סומכת יותר על עצמי ופחות תלויה בתאגידי הענק.
אני באמת מאמינה שהגוף צריך להיות עם כמה שפחות חשיפה של חומרים כימיים. הגוף עצמו סופג במשך שנים, הכבד הוא בית חרושת שעובד יותר, ובזמן שיש קצת חולשה אז באה הנקמה של הגוף במחלה.

אז אני מכינה לעצמי את המוצרים הטבעיים שלי עם חומרים שיש לי בבית, נהנית מזה ואני יודעת בדיוק מה יש שם.
משתפת אתכם במתכונים המפנקים שלי עם חומרים שקיימים בבית.
ההכנה קלה והשימוש הוא מיידי

חלב פנים ממי ורדים :
  • 2 כפות של גבינה לבנה
  • 2 כפות דבש
  • כף מי ורדים
מערבבים -מנקים בעדינות את הפנים עם צמר גפן יש גם ריח מעולה !!

אמבט אדים מטהר לפנים :
  • ליטר מים
  • ענף של טימין  טרי-אם אין אפשר מיובש
  • חופן של פרחי לבנדר
  • חופן של לואיזה


בסיר קטן, הרתיחי את המים עם הצמחים. אחרי 5 דקות, הסירי את הסיר מהאש והמתיני מספר דקות להתקררות.
הניחי את הראש שלך מעל הסיר,עיצמי את עינייך וכסי את הראש. השארי 3 עד 5 דקות .
פותח את הנקבוביות ומטהר את הפנים.
לא מומלץ לנשים עם קופרוז או עור רגיש .

פילינג עדין לפנים :
  • 2 כפות קוקוס טחון 
  • 2 כפות דבש 

לערבב
לעסות את הפנים בתנועות סיבוביות
לשטוף ולמרוח קרם פנים טבעי.

פילינג עדין לפנים מתכון 2:

2 כפות שיבולת שועל טחונה -קוואקר
מים
טיפה של לבנדר
תערבבי את המים ואת הקוואקר עד לקבלת משחה, תעסי את הפנים בעדינות, התמקדי באזורים כמו האף, סנטר,מצח.
שטפי, נגבי, ומרחי קרם פנים טבעי.

שפתון ביתי- לשפתיים סדוקות ויבשות

  • 2 כפות שעוות דבורים
  • 2 כפיות שמן שקדים
  • 2 כפות מי ורדים
  • 2 כפות דבש

בסיר קטן, המיסו את שעוות הדבורים על אש נמוכה בתוספת שמן השקדים.
לאחר ההמסה הוסיפו  את מי הורדים  והדבש .ערבבו עד לקבלת מקרם משחתי .לשפוף לכלי זכוכית קטן.
זהו מוכן לשמירה במקרר .מחזיק זמן רב.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות