יום ראשון, 19 בפברואר 2012

נעים מאוד


  • נעים מאוד ,שמי איזבל עטיה כהן ,אישה ,רעיה ואמא
    זו פעם הראשונה שבוער בי הרצון לכתוב לכולם על ההחלטה שלי לשנות את הסביבה שלי וכולי נרגשת .
    אז ברוכות הבאות ליומני היקר.
    לפני כמה שנים ,מפגש עם שכנה ג'ינג'ית מקסימה בחיפה פתח לי עולם שלם על אקולוגיה ובריאות .
    אם את קוראת את זה אני מודה לך
    מאז אני חושבת שחלה התקדמות  ,אני מאמינה שהשינוי  לא צריך להיות קיצוני אלא צעד -צעד עם הרבה אמונה שניתן לעשות את זה .מרגע שהתייצבו מתקני הבקבוקים והנייר למחזור לפני כמה שנים טובות הייתי שם ולאט לאט המחשבות שלי נדדו לכיוון השינוי שארגיש בו  שלמה : לעשות שינוי אמיתי  למען כדור הארץ ,לעשות שינוי למעני ולמען משפחתי וכמובן על הדרך  להטיב את הבריאות שלי .תמיד אפשר להשתפר מהנקודה בה אתה נמצא ...

    כעיסוק עיקרי אני מטפלת  ברפואה סינית, אני מאוד מחוברת לנושא הבריאות ובריאות האישה בכלל . לאחרונה נחשפתי לכל כך הרבה מידע חשוב על שינויים הורמונאליים שעלולים לקרוא כתוצאה מחשיפה לאסטרוגן סביבתי ( בפוסט הבא ארחיב בנושא ) שזה מביא אותי להחלטה שהגיע הזמן  לצאת לדרך ....

    אשמח שתישארו איתי ,זקוקה  מכם לתמיכה ..אז מה המטרה שלי בעצם ?בעיקר לשתף אתכם  בתהליך ובפתרונות  שאני מוצאת כי אני מחפשת  ואולי זה גם יתרום לכם 

    • לצמצם רכישת ושימוש בפלסטיק ככל הניתן ,במיוחד הפלסטיק שמגיע לגוף שלי דרך קופסאות אוכל /השתייה ודרך קוסמטיקה
    • חיפוש אחר  קוסמטיקה טבעית יעילה
    • לקרוא את המרכיבים של כל מזון וקוסמטיקה
    • למחזר חפצים ,בגדים
    • לרכוש מזון טרי ולא מעובד –כמה שניתן  לא לשכוח שיש ילדים בביתJ
    • שתייה דרך פילטרים ולא בקבוקי פלסטיק
    • לערב את ילדיי  ובן זוגי בתהליך –בינתיים בן זוגי זורם
    • ללכת יותר ברגל פחות רכב –גם טוב לכושר
    • היגיינה  נשית בריאה יותר
    • המשך הפרדת פסולת-
    • לאכול יותר אורגני למרות שאני לא סגורה על זה שאני יכולה לעמוד בתשלומי המשכנתא הללו וגם אני לא בטוחה עדיין על האיכות האמתית של המוצרים והרגולציה בארץ .
    אני מקווה שהדרך תהיה לכן מעניינת ונעימה ובעיקר מקדמת את הבריאות שלכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות