יום ראשון, 19 בפברואר 2012

למה לי אקולוגיה עכשיו?


  • בעיניי  אקולוגיה זה בריאות ,בעיניי זה עניין של מודעות של הסביבה בה אני חיה אקולוגיה –שמירה על האיזון והרמוניה בין כל יצורי החיים-צמחים,מים,בעלי חיים,אדמה
    אקולוגיה זה חיסכון במשאבים הקיימים ,זה הקשבה לטבע
    כדור הארץ הוא כמו גוף האדם ושניהם צריכים לחיות בהרמוניה אחד עם השני
    האדם מתקדם עם טכנולוגיות ,תגליות ואין ספק שזה תורם לכולנו אבל על הדרך רומס את כבודו של כדור הארץ .אנחנו פוגעים בו כל הזמן מעמיסים זבל סביב תרבות הצרכנות הענפה והאוכלוסייה הגדלה ,מזהמים את מקורות המים ופוגעים בבעלי חיים ובסביבה הטבעית שלהם.

    כבר שני עשורים האחרונים ,הכדור מאותת לנו שמשהו לא מאוזן –האקלים , השינויים הקיצוניים ,רעידות אדמה ,סופות ,צונאמי ועוד .אנחנו מתעלמים (כבני אדם ).המצב הזה מאוד מזכיר לי את גוף האדם –איך שאנחנו מתייחסים לגוף שלנו דרך המזון ודרך החיים שלנו המוטרפים,עישון וכדומה  שוכחים להזין את הגוף ולתת לו כבוד

    הגוף מאותת שוב ושוב :סימפטום ועוד סימפטום –כאבי ראש ,מחזור ,בעיות הורמונאליות ועוד

    הרבה אנשים  בוחרים להתעלם ,ואז יש מחלה .
    ובכן אני בוחרת שלא להתעלם לא מהגוף שלי ולא מכדור הארץ
     ואם כל אחד מאיתנו יעשה שינוי קטן אז נחזיר את הכדור שלנו לאיזונו ועל הדרך את הבריאות

    אין ספק שצריך להשקיע פה אנרגיה כמו זמן ומשאבים כמו כסף והתכוונות אבל אני  מוכנה ובטוחה שהדרך תהיה מהנה אז מזמינה אתכם להצטרף אליי  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות