יום שבת, 21 באפריל 2012

אחרי 5 ימים של ניקוי ...

תכננתי ב5 ימי ניקוי להביא לכם מתכונים מצולמים של קרקרים ושל אורז מעניין .הקרקרים יצאו ממש לא טעימים והאורז נשרף ...ככה זה כשמנסים לעשות כמה דברים בבת אחת :) אז תסלחו לי
אז אספר לכן מה אני הכנתי בתקווה שבניקוי הבא אתאמן ואצלם לכן את התפריט .

קרקרי כוסמין עם דבש מלכות
סלק עם חסה
הרבה חסה
תבשיל של ירקות עם קינואה -תודו שזה יאמי !
הרבה אורז
אורז עם אפונה /עדשים /ירקות מוקפצים .
הרבה נבטים !!
הרבה מים !!
דייסת שיבולת שועל עם תפוח מגורד
תפוחים ירוקים


רבותיי הניקוי אפשרי !!מה שאני אוהבת וממליצה למטופלות שלי שרוצות להטיב עם הבריאות שלהן ולרדת במשקל זה שהניקוי הזה לא משאיר אותך רעבה ,ושאת מקבלת את החלבון המלא ( אורז וקטניה ) .
אני הרגשתי עייפות ביום השני והשלישי בעיקר ,אח"כ המצב האנרגתי השתפר ,נפיחות הבטן ירדה ואפילו ירדתי קילו !
בבוקר הרגשתי יותר את הקושי מפני שהגוף שלי רגיל לקבל יותר אנרגיה בבוקר ,בואו נודה ,הלחם היה חסר ..אחרי ארוחת הצהריים היה לי יותר קל .
היו מעט פעמים שהרגשתי חשק  עז למתוק ואם כן ,אז אכלתי קרקר או פריכית עם דבש .

עכשיו כל העניין זה להמשיך 5 ימים נוספים עם הוספת של ירקות נוספים וקצת יותר תבלינים .


  • הניקוי לא מתאים למניקות ,נשים הרות ,חולים הנוטלים תרופות באופן קבוע ויש להתייעץ עם רופא .
  • המעוניין לקבל את התפריט ניקוי שעשיתי מוזמן ליצור עמי קשר במייל ויקבל בהקדם .isab1122@yahoo.com




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות