יום שני, 16 באפריל 2012

יום ראשון לניקוי כבד

השעה 10 בבוקר כבר הספקתי להכין צהריים לילדים -ארוחת ערב ולעשות בייביסיטר לאחיינית .איזה הספק .
אבל מה? כהרגלי בשעה הזו אני אוכלת לי ארוחת בוקר שמורכבת מלחם וממרח ותוספת .והבוקר מרגיש לי ריקנות קלה בבטן .
אני חושבת  רק על אוכל -ממש כמו ביום כיפור,ממש פסיכולוגי הקטע הזה  .  עוד אני היום עובדת מהבית ...
הניקוי שאני עושה הוא ניקוי שהוא מבוסס על ירקות ירוקים ומוצרי אורז .האורז הלבן וכל מוצרי האורז הנלווים הוא למעשה מאזנים את הכמות הגדולה של הסיבים .בתפריט גם מקבלים חלבון מלא ופחמימה כך שלא ממש מרגישים חולשה עקב ירידה קלורית  .לא נשארים בצום,כמו הרבה תהליכי ניקוי כבד.

אז מה בתפריט היום ?
-פותחים את הבוקר עם לימון סחוט ומזון מלכות במים פושרים
תפוח, מלפפון
-לא הצלחתי להתאפק והלכתי "לטעום "כף מהאורז שהכנתי לצהריים .אז מה ??בסין אכלתי נודלס מוקפץ ב9 בבוקר או מרק עגבניות...
לצהריים -אורז מלא עם עדשים ירוקות (חלבון מלא)
עם סלט סלק ונבטים.
ארוחת ערב-מרק צח עם איטריות אורז וירקות שורש ועלים

מסכמת את היום -בבוקר היה לי יותר קשה אבל אח"כ זרם יופי .נקווה להמשך שכזה ...

מה בתפריט מחר? 
-בבוקר מיץ לימון עם מזון מלכות
דייסת שיבולת שועל עם תפוחים ומעט קינמון
לצהריים -שעועית ירוקה וברוקולי עם שום
סלק בייבי עם סלק
אחה"צ פרכיות עם דבש
ערב -אורז עם אפונה

לילה טוב !


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות