יום ראשון, 15 באפריל 2012

מתחילה בתפריט ניקוי -ההכנות

טוב אז נגמר החג -בילינו,נהנו ,נפנפנו  -דיברתי על ניקוי בפוסט הקודם ,אז הנה הביצוע .אז אני ובן זוגי החלטנו ללכת על זה מיד לאחר היום הולדת( שנפספס עוגה ? ) .מתחילים ביום שני .כלומר מחר.מי מצטרף אליי ?
המטרה היא לאפס את הגוף ,לסדר,לנקות :להוריד את הקפה היחיד ,את הסוכרים המעובדים,את הנתרן ואת כמות החלבונים הגבוהה שיש ביומיום שלנו .
מקווה שעל הדרך הגוף שלי ישחרר את השומנים שנאגרו בזמן האחרון :)
לקראת הניקוי יש כמה הכנות ותכנונים.אני מאמינה  בחשיבות התכנון בדיוק את כל שבוע כדי לא לסטות מהדרך.
אני אשתף אתכם בדרך לניקוי שאורכו כ 5ימים מלאים .אשתף אתכם מה בתפריט ואיך הגוף שלי הגיב לניקוי מפני שיש תגובות שונות לניקוי לאנשים שונים .
מה ברשימת קניות ?
הרבה ירוק!!
אורז מלא
אורז בר
עדשים
מש
סלק
ירקות עליים ירוקים :ברוקולי ,בייבי חסה
נבטים
נבטוטים
לימונים והרבה
מלפפון וגזר
תפוחים ירוקים
פריכיות אורז
סלרי
פטרוזיליה,שמיר ,כוסברה .
כדאי שיהיה - תה צמחים : קמומיל ,תה ירוק
תבלינים מעטים -כורכום ומעט מאוד מלח
שמן זית
מים ללא הגבלה:)
להזכירכם השבוע נטול מוצרי חלב,ביצים ,בשר ,תבילנים חריפים ,מלח ,קפאין ,סוכרים ,קמח ,גלוטן .
אני צריכה רעיונות איך לשלב את כל חומרי הגלם הללו .
מה כרגע עולה לי ?סלט ומג'דרה ,סלט ומג'דרה ,בין לבין פריכיות אורז .טוב ,חייבת למצוא גיוון ....
מחר אדווח על התפריט ,למישהו יש רעיונות??
שיהיה יום מקסים ובהצלחה ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות